8 Aralık 2013 Pazar

Düşük Faizli Ziraat Bankası Eğitim Kredisi Koşulları Neler

Ziraat Bankası Eğitim Kredisi 24 aya kadar vadelerle kullanılabiliyor. Kredinin faiz oranlarında geçen aylara göre önemli bir indirim var. Son durumda kredi faizi aylık % 1,14 olarak uygulanıyor. Ziraat Bankası’nın Eğitim Kredisi sadece okul ve üniversite masrafları için değil, kurs veya dershane gibi hazırlık eğitimi giderlerinin karşılanması amacıyla da talep edilebiliyor. Kredi yüksek öğrenim düzeyindeki eğitimin yanısıra ilk ve orta öğrenimdeki öğrenciler için de alınabiliyor. Akla gelebilecek tüm eğitim ve öğretim masraflarının finansmanı için kullanılabilen kredi 24 aya kadar taksitlendiriliyor.
Ziraat Bankası Eğitim Kredisi’ni ihtiyaç kredisi gibi çekerek taksitli olarak geri ödeme imkanının yanında Kredili Mevduat Hesabı şeklinde kullanmak da mümkün. Krediyi öğrencinin kendisinin kullanması durumunda 18 yaşını tamamlamış olması şartı aranıyor. Ancak kredi öğrencinin velisi ya da masraflarını karşılayan herhangi bir aile bireyi tarafından da kullanılabiliyor. Öğrencinin kendisi kredi kullanılmak isterse düzenli ve sürekli bir gelirinin bulunduğunu belgelemesi gerekiyor. Kredi kefilli olarak ya da maddi teminat gösterilerek kullanılıyor. Kredi vadesi süresince hayat sigortası yaptırmak gerekiyor. Ziraat Bankası Eğitim Kredisi’nden yararlanmak isteyenler kredi başvurusunu Ziraat Bankası şubelerinden yapabiliyorlar.
Kredi kullanmak isteyenler için bankanın web sitesinde ne kadar taksit ödeneceğini hesaplayan kredi hesaplama aracı bulunuyor. Kredi hesaplama aracı kullanılarak sadece Eğitim Kredisi değil diğer tüm Ziraat Bankası kredilerinin taksitleri kolaylıkla hesaplanabiliyor. Bir örnek vermek gerekirse Ziraat Bankası’ndan 10.000 TL Eğitim Kredisini 24 ay vadeli olarak kullananlar % 1,14 faiz oranıyla aylık 491,62 TL taksit ödemesi yapıyorlar. Yine 24 ay vadede 5.000 TL Eğitim Kredisi için ödenecek aylık tutar 245,81 TL oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder