12 Temmuz 2013 Cuma

Halkbank Eğitim Kredisi 25 Bin Liraya Kadar

Halkbank eğitime olan desteğini sürdürüyor. Halk Bankası'na gelenler % 1.10 oranından başlayan faizlerle her aşamadaki eğitim masrafları için Eğitim Kredisi alabiliyorlar. Halkbank Eğitim Kredisi 36 ay maksimum taksit süresi ile kolayca kullanılabiliyor. Krediyi kullanmak isteyenler en fazla 25.000 TL için kredi başvurusu yapabiliyorlar. 36 ay vadeye kadar 25 Bin Liraya kadar kullanılabilen ve faiz oranları aylık % 1.10'dan başlayan kredi tüm düzeylerde sürüdürlen eğitim faaliyetlerinin masrafları için alınabiliyor.

Kredinin kapsamı çok geniş. okul öncesi eğitimi, ilk öğretim, orta öğretim, ön lisans, lisans, yüksek lisans seviyelerinde eğitim için kredi başvurusu yapılabiliyor. Sadece okullar ve yüksek okullar değil değil, dershane ve dil okulları gibi yardımcı nitelikteki eğitim masrafları için de Halkbank Eğitim Kredisi kullanılabiliyor. Avantajlı kredi koşulları sağlayan halk Bankası eğitim masraflarını dert olmaktan çıkarıyor.

Eğitim Kredisi başvurusunda ihtiyaç kredisi başvurularında aranan kimlik, gelir ve yerleşim belgelerinin yanısıra eğitim harcamasını gösteren belge veya fatura isteniyor. Eğitim Kredisi başvuruları Halkbank şubelerinden yapılıyor. Tüm vade ve tutarlar için 183,75 TL sabit dosya ücretinin uygulandığı Halkbank Eğitim Kredisi kampanyasında 12 ay vade için % 1.10, 24 ay vade için % 1.15 ve 36 ay vade için % 1.20 faiz oranı uygulanıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder