28 Şubat 2014 Cuma

HSBC Büyük Adım Avantajları ve Getirisi

HSBC Büyük Adım ürünüyle müşterilerine şimdiye kadar görülmemiş avantajlar sağlıyor. Büyük Adım reklamlarını bir süre önce televizyon ekranlarında görmeye başladık. Kapsamı ise daha sonra açıklandı ve herkesi çok şaşırttı. HSBC Büyük Adım'la tanışanlar EFT - havaleden bedava kredili mevduat hesabına, her zaman yüksek Modern Hesap hoşgeldin faizinden ücretsiz ferdi kaza sigortasına kadar pek çok avantajdan yararlanıyorlar. Üstelik hesap işletim ücreti de ödemiyorlar.

HSBC Büyük Adım'a küçük bir adım atmak için HSBC'den en az üç adet otomatik ödeme talimatı vermek yeterli. Otomatik ödeme talimatlarının aylık toplamlarının 500 TL ve üzerinde olması ve en az birinin fatura ödeme talimatı olması gerekiyor. Bu koşulları sağlayanlara HSBC çok büyük avantajlar sağlıyor ve Büyük Adım'a adım atanlar karlı çıkıyor.

Büyük Adım'la EFT - havale ücretinden muafiyet imkanı tanınıyor ve yapılan EFT - havale işlemlerinden ücret alınmıyor. Tasarrufu olanlar için Modern Hesap faiz oranlarıyla yüksek faiz getirisi elde etme imkanı sağlanıyor. Üstelik her zaman hoşgeldin faizi kazanılıyor. HSBC Modern Hesap hoşgeldin faizi bugünlerde oldukça yüksek düzeylerde, yüzde 12 olarak uygulanıyor. Büyük Adım uygulamasına dahil olanlar her ayın ilk 7 günü kredili mevduat hesaplarını bedava kullanıyorlar. Büyük Adım ürününü tercih edenlere ödemelerini güvence altına alan ücretsiz ferdi kaza sigortası yapılıyor. Üstelik tüm bu avantajlardan yararlanırken hesap işletim ücreti de ödemiyorsunuz.

Hangi işlemlerin otomatik ödeme talimatı kapsamında değerlendirildiğini merak edenler için söyleyelim. En az biri fatura ödemesi olmak üzere şu işlemler için talimat vermeniz durumunda otomatik ödeme talimatı vermiş oluyorsunuz: Kira, aidat, okul ödemesi, diğer banka kredi ödemesi gibi ödemeler için EFT - havale talimatı, BES Ödeme Talimatı ve HSBC Kredi Kartı otomatik ödemesi. Şimdi HSBC Büyük Adım'a küçük bir adım atmanın ve avantajlardan yararlanmanın tam zamanı gibi gözüküyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder